Thursday, October 28, 2010

frenchie I'm faking

So I have decided to learn French, I am going to have lessons with a frenchman called Thomas but until these lessons start I've been starting to teach myself, these are the words I have memorised last night and this morning at work. Turns out my brain has more memory storage for french than I thought.


je suis desole.
je suis malade.
j'ai soif!
j'ai faim!
bonne chance.
vous etes tres belle.
vous etes tres mignon.
l'addition s'il vous plait.
Oui!
Comment ca va?
Tu t'appelle comment?
mon nom est Chloe.
je ne me sens pas bien.
j'aime
je t'aime.
petit mon.
escargo petit mon.
salut.
tres bien!
Merci beacoup!
une et vodka framboise s'il vous plait!
ont un bonne journee.
je suis fatiguee.
c'est trop cher.
bonjour.
douche.
adieu.
excusez moi.
s'il vous plait.
je suis allergique a.
je parle un pue la francias.

No comments: